Helsingissä kerätään muistitietoa

Helsingin Rauhanyhdistyksen toiminnasta sekä yhdistyksen toiminnassa mukana olleista kaivataan muistitietoa.

Yhdistys täyttää 130 vuotta vuonna 2018. Satavuotiaasta yhdistyksestä tehtiin historiikki ja se julkaistiin 1988.

Rauhanyhdistyksen toiminnassa mukana olleilla on paljon sellaista tietoa, joka halutaan talteen. Historiatyöryhmä kerää tietoja, valokuvia ja muistoja viimeisten 30-vuoden ajalta kirjaa varten, sekä vanhempaa tietoa perinnöksi jälkipolville. Kaikki materiaali ei luonnollisestikaan mahdu kirjaan, mutta muistot, kuvat ja tiedot halutaan talteen.

Jos sinulla on kuvia ja/tai muistoja Helsingin Rauhanyhdistykseltä, voit täyttää oheisen lomakkeen ja lähettää sen osoitteeseen: tiedotus@helsinginrauhanyhdistys.fi

Jos haluat jakaa muistosi, mutta sinulla ei ole mahdollisuutta esimerkiksi kirjoittaa niitä itse, lähetä viesti osoitteeseen tiedotus@helsinginrauhanyhdistys.fi. Historiatyöryhmä saa sitä kautta tiedon halustasi jakaa muistoja. Muistathan laittaa mukaan yhteystietosi ja aiheen, mistä haluaisit kertoa.

Haastattelulomake muistelun avuksi lötyy täältä.