Kaikki Helsingin Rauhanyhdistyksen TILAISUUDET ON PERUTTU

Helsingin Rauhanyhdistyksen järjestämät tilaisuudet on peruttu Etelä- Suomen aluehallintoviraston päätökseen perustuen. Em. päätös perustuu tartuntatautilain 58. pykälään.

”On erittäin tärkeää, että jokainen meistä noudattaa nyt erityistä varovaisuutta ja huomioi viranomaisten antamat suositukset ja ohjeet, jotta epidemiatilanne saadaan hallintaan. Kaikki lähikontaktit toisiin ihmisiin, jotka eivät ole välttämättömiä, kannattaa jättää tässä tilanteessa pois.” Lainaus tiedotteesta.

Seuroja voi kuunnella Rauhanyhdistyksen verkkosivujen kautta tutun aikataulun mukaan: keskiviikkona klo 19, lauantaina klo 18, sunnuntaina klo 16 ja klo 18. Tiedotamme tarkemmin eri tilaisuuksien osalta tarvittaessa.

”Minä luotan sinun armoosi, saan iloita sinun avustasi. Minä laulan kiitosta Herralle, hän pitää minusta huolen.” (Psalmi 13.6)

Helsingin Rauhanyhdistys, johtokunta