Päiväkerholaisten ja pyhäkoululaisten retki

Päiväkerholaisten ja pyhäkoululaisten sekä heidän perheidensä syysretki Seurasaareen järjestetään sunnuntaina 2.9.2018

Ohjelmassa on eväslounas, opastettua ja omatoimista tutustumista Seurasaaren ulkomuseoon, vapaata yhdessä oloa, mahdollisuus pihapeleihin sekä lyhyt hartaushetki.

Rauhanyhdistys tarjoaa eväslounaan ja opastuksen museoalueella. Perheet maksavat itse pääsyliput museoon (alle 7-vuotiaat ilmaiseksi, 7-17-vuotiaat 3€ ja aikuiset 6€. Museolipulla ilmaiseksi. Vaihtoehtona myös perhelippu 20€ (2 aikuista, 1-4 7-17-vuotiasta lasta). Retkelle tullaan omilla kyydeillä.

Ilmoittautuminen sähköpostilla ma 20.8. mennessä osoitteeseen pyhakouluretki@helsinginrauhanyhdistys.fi

Ilmoita kaikkien osallistujien nimet, lapsilta myös iät. Lisäksi mahdolliset erityisruokavaliot. Tarvitsemme myös mukaan lähtevän aikuisen puhelinnumeron. Mikäli lapsi on lähdössä retkelle muun aikuisen kuin oman vanhemman kanssa, ilmoita myös hänen nimensä ja puhelinnumeronsa.

Mikäli ilmoittautumisen jälkeen osallistumiseen tulee este, ilmoitathan siitä samaan sähköpostiosoitteeseen.

Lisää tietoa retkestä lähetetään sähköpostilla ilmoittautuneille lähempänä retkeä.

Lämpimästi tervetuloa!