Seurojen kuuntelu

Kaikki toimitalolla pidettävät seurat ovat kuunneltavissa suorana lähetyksenä Internetissä. Lähetys avautuu seurojen aikana sivun oikeassa laidasta olevasta "kuuntele seurat internetissä" -painikkeesta.

Seurojen kuuntelemiseen tarvitaan tietokoneeseen asennettava Java-sovellus. Yleensä Java on asennettuna valmiiksi tietokoneeseen. Tarvittaessa Javan saa asennetua ilmaiseksi osoitteesta java.com.

Jos Internet-lähetys ei aukea Javan asennuksen jälkeen, asenna VLC media player osoitteesta www.videolan.org. Avaa mediasoittimella tiedosto osoitteesta http://playlists.nettiradio.net:8000/hki64.m3u. Palautetta seurojen kuunteluun liittyen voi lähettää osoitteeseen aanentoisto@helsinginrauhanyhdistys.fi.

Seurat puhelimella

Seura-aikoina puheet on kuunneltavissa numerosta 0600 392 974. Puhelun hinta on 0,05 euroa/min + paikallisverkkomaksu lankapuhelimesta soitettuna. Hinta on sama kaikkialta Suomesta.

Seurat radiossa

Lähiradio 100,3 MHz

• Seurat lähetetään Lähiradion kautta joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 20–21 lukuun ottamatta heinä- ja elokuuta.
  • Vantaan rauhanyhdistys lähettää omat seuransa joka kuukauden neljäs tiistai samaan aikaan eli klo 20–21.