Tervetuloa virtuaaliseen iltakylään

Jaatko sinä monien kokemuksen siitä, että suuressa rauhanyhdistyksessä ei ole aina helppo löytää ystäviä? Tai oletko kokenut yksinäisyyttä koronarajoitusten vuoksi? Diakoniatoimikunta kokeilee virtuaalisten iltakylien järjestämistä. Iltakylissä keskustellaan pienissä ryhmissä osallistujien arkeen liittyvistä asioista, vaikkapa luontohavainnoista, lukukokemuksista, uusista resepteistä tai opistojen verkkokursseista. Jos tunnet henkilön, joka kaipaa yhteyttä muihin uskovaisiin, vinkkaa asiasta hänelle. Voitte tulla iltakylään yhdessäkin.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen diakonia@helsinginrauhanyhdistys.fi. Saat sähköpostilla linkin iltakylään.
Jos sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää tietokonetta, mutta toivot keskustelua pienessä ryhmässä, lähetä viesti numeroon  040 5690234. Voit lähettää puhelinnumerosi myös sähköpostilla osoitteeseen diakonia@helsinginrauhanyhdistys.fi. Saat tiedon ajankohdasta, jolloin sinut kutsutaan mukaan ryhmäpuheluun.