Seuratoiminnan järjestäminen 20.8.2021 alkaen erityisjärjestelyin

Perjantaista 20.8. alkaen on voimassa aluehallintovirastolta tulleet uudet kokoontumisrajoitukset. Tavoitteena on edelleen järjestää seuroja toimitalossamme noudattaen viranomaisten antamia määräyksiä. Seuravieraiden määrää joudutaan rajoittamaan ja seuraväki jaetaan ohjeiden mukaisesti enintään 25 hengen ryhmiin. Ryhmät eivät saa olla kosketuksissa toisiinsa seuratilaisuuden aikana, eikä myöskään sisään tullessa tai poistumisen yhteydessä.

Seuravieraiden on tärkeä ilmoittautua etukäteen yhdistyksen nettisivujen kautta ja noudattaa seuraisännän ohjeita paikan päällä. Isäntä ja paikalla olevat valvojat opastavat seuravieraat paikoilleen, kertovat kunkin ryhmän vessan käyttämisestä ja ohjaavat ryhmät vuorotellen ja / tai eri reittejä ulos tilaisuuden jälkeen.

Seurasali on jaettu sektoreihin seuraavasti:

• Sakastin ovesta yläkertaan 1 ryhmä.
  • Alapihan ovesta seurasalin keskiosaan 2 ryhmää.
  • Pääovesta seurasalin vasempaan laitaan 2 ryhmää.
  • Pääovesta seurasalin oikeaan reunaan 2 ryhmää.
  • Takaovesta yläkertaan 1 ryhmä.

Kulku alueille on rajattu nauhoilla / lippusiimalla.

Suositus on, että sunnuntaina ilmoittaudutaan vain toisiin seuroihin, joko klo 16 tai klo 18 seuroihin, ei molempiin.

On myös tärkeää, että käytetään maskia, noudatetaan hyvää käsihygieniaa ja turvavälejä. Toimitalon pihassa kokoontumista tilaisuuden jälkeen tulee myös välttää. Seuroihin ei voi tulla, jos on mitään flunssaoireita, vaan silloin on hyvä kuunnella seurat netin kautta. Netin kautta seuroja voi kuunnella tavalliseen tapaan.

Tervetuloa seuroihin!